سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طلبه کاشمری
 

نکته ای در باب آسیب شناسی و اصل شیعه 

باتوجه به فلسفه عزاداری حسینی که  همان زنده نگه داشتن اسلام و مکتب اهل بیت (عَلَیهِ السَلَامٍ) است،  فرهنگ عاشورا، فرهنگی  برخاسته از متن قرآن کریم و سیره اهل بیت (عَلَیهِ السَلَامٍ) است. این فرهنگ  قدرت وجاذبه فوق العاده و نیز زیبایی و درخشش منحصر به فردی داشته و درصورتیکه درست و بدون کم و زیادکردن اجزاء و تحریف معنوی و ظاهری ارائه شود، تحول آفرین و زندگی ساز است. 

عده‌ای معتقدند که چون عزاداری امر مقدسی است، اصلاً نباید در عرصه آسیب‌شناسی وارد شد ولی گروهی دیگر، معتقدند باید به هر قیمتی که شده، آسیب‌ها زدوده شوند. ما معتقدیم که در این زمینه نباید افراط و تفریط صورت گیرد؛یعنی  باید محافل حسینی را از لوث این آلودگی‌ها زدود و این کار ضروری است و بایستی از شگردها و طرق مناسب، منطقی و مفید استفاده شود و ما نیز قصد انجام چنین کاری را داریم.

به عبارت دیگر آسیب شناسی یعنی بیان درد و مشکل؛ در این وبلاگ برای اینکه حق مطلب ادا شود گوشه ای از آسیب هارا بیان کرده ایم و در نهایت راهکار های مقابله با آن ها را بازگو نموده ایم؛ تا مخاطب علاوه بر شناخت درد های موجود، با نسخه درمان هرکدام آشنا شود.


در اینجا باید بگوییم جلوه ی بسیار زشتی از شیعیان در دنیا منتشر شده است.آن هم به علت اشتباهاتی که دوستان نا آگاه ما انجام داده اند و دشمنان فرصت طلب از آن استفاده کرده اند.

اگر شما واژه ی ashura" "را در اینترنت بزنید عکس هایی برای شما به نمایش درمی آید که نشانه ی سوءاستفاده ی دشمن از حرکات و سکنات بعضی شیعه ها است.

شیعه ی واقعی نباید موجب وهن مذهب بشود.

 



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 93/2/14 توسط مهدی عطار
تمامی حقوق مطالب برای طلبه کاشمری محفوظ می باشد